Dobra poslovna fotografija je ključni del vašega LinkedIn profila

Poslovna fotografija … Že samo ime pove, da je to fotografija, ki ima veliko opraviti s poslovnim svetom. In vsi vemo, kako tam potekajo stvari. Poslovni svet je zapleten in nujno je, da ostanemo v koraku z aktualnim dogajanjem in se sproti prilagajamo zahtevam, ki jih poslovni svet ima. Prav tako je dobro poznati tudi vse trike in drobne skrivnosti, ki nam lahko pomagajo.

LinkedIn postaja vse bolj pomemben del znotraj poslovnega sveta. Število uporabnikov tega poslovno orientiranega spletnega omrežja strmo narašča: od leta 2009 je število uporabnikov iz 37 milijonov naraslo na 450 milijonov. In številke se še vedno dvigajo! Že samo v prvi četrtini leta 2016 je LinkedIn začelo uporabljati 17 milijonov novih uporabnikov.

Družbeno omrežje LinkedIn je namenjeno predvsem mreženju v poslovnem svetu. Zagotovo ste se že kdaj znašli na njihovi spletni strani. Pravzaprav je v današnjem času skoraj obvezno imeti izdelan profil na strani LinkedIn, če sploh želite ostati relevantni in aktualni v poslovnem svetu. Tam lahko najdete novo službo, se povežete z novimi ljudmi in s svetom delite svoje izkušnje in ambicije.

Prva stvar, ki si jo ljudje ob dostopu do vašega LinkedIn profila ogledajo, bo zagotovo vaša profilna fotografija. Marsikdo namesto dobre poslovne fotografije uporablja doma posnet “selfie”. Velikokrat je alternativa tudi fotografija, ki jo je posnel prijatelj z “malo boljšim” fotoaparatom.  Ne gre pa pozabiti niti na tiste, ki se s fotografijo sploh ne obremenjujejo in je nimajo naložene.

In to je velikanska napaka. Bistvenega pomena je, da je ob vašem LinkedIn profilu tudi dobra poslovna fotografija.

Zakaj je dobra poslovna fotografija nujnost?

1. Kredibilnost

Profili, ki nimajo fotografije, odsevajo neaktivnost ali preprosto zastarelost. Redkokateri delodajalec bo delovno mesto ponudil nekomu, ki tako očitno nima profila, posodobljenega v koraku s časom.

Poleg tega obstaja tudi veliko lažnih profilov, ustvarjenih zgolj za prodajo produktov ali zbiranje informacij. Takšni profili nimajo profilne fotografije ali pa uporabljajo profesionalno fotografijo, za katero je očitno, da je najdena na internetu. Fiktivni profili ne pritegnejo nikogar in pomembno je, da se izognete vsakršnega suma, da med njih spada tudi vaš profil.

2. Prepoznavnost

Nekdo, ki vas je v preteklosti že spoznal ali pa ste ga srečali v poslovnem okolju, bo pogledal vašo fotografijo in vas z lahkoto prepoznal. Dobra poslovna fotografija pa je tudi ključnega pomena, ko vas ljudje iščejo v množici ljudi s podobnimi imeni.

3. Usklajenost

Nekdo, ki je vaš sledilec na katerem drugem družbenem omrežju, vas bo najverjetneje našel tudi na LinkedInu. Doseg vaše vidnosti na družbenih omrežjih bo povečan in medsebojno povezan, če boste ljudem omogočili, da vas bodo z lahkoto prepoznali.

Dobra poslovna fotografija, ki jo boste uporabljali, ne rabi biti enaka na vseh omrežjih. Ob poslovnem fotografiranju vam bo profesionalni fotograf priskrbel paleto različnih fotografij, ki jih boste lahko uporabili. Očitno bo, da ste na njih vi, ampak morda se boste na kakšni fotografiji smejali, na drugi pa bo vaš izraz bolj resen – in sami lahko presodite, na katero družbeno omrežje boste naložili katero fotografijo.

4. Osebna privlačnost

Vsak profil je bolj privlačen, če ga lahko povežemo tudi z obrazom. Raziskave LinkedIna potrjujejo, da med iskanjem po bazi profilov obstaja kar 7x večja verjetnost, da bodo ljudje kliknili profil nekoga s fotografijo kot profil tistega, ki fotografije nima naložene. Tako je očitno, da obstaja velika verjetnost, da si profila brez fotografije ljudje sploh ne bodo ogledali.

5. Osebna znamka

Vaša poslovna fotografija predstavlja tudi vašo osebno znamko: navsezadnje je to prva stvar, ki jo ljudje na družbenih omrežjih zagledajo. Pomembno je, da se zavedate, v kakšni meri vas fotografija tako predstavlja – in da pomembnosti tega ne zanemarjate.

Pomembno je, da ima vaš LinkedIn profil tudi odlično poslovno fotografijo. V resnici je samo takšna malenkost potrebna, da vas ljudje jemljejo resno in se bolj pogosto znajdejo na vašem profilu – in ni potrebno poudarjati, kakšno razliko to predstavlja. Še več: LinkedIn ne smatra profila kot v celoti izpolnjenega, če nimate naložene fotografije.

Profesionalen fotograf bo znal poskrbeti za to, da bo vaša poslovna fotografija popolna. Ne zapravljajte novih priložnosti samo zato, ker se vam ni zdelo vredno investirati v nekaj tako bistvenega, kot je poslovna fotografija!

Preberite še